Veelgestelde vragen
Klarna accepteert mijn bestelling niet. Wat kan ik nu het beste doen?
Het gebeurt wel eens dat sommige bestellingen niet worden geaccepteerd door Klarna. Helaas hebben wij als webshop hier geen invloed op. Klarna bepaalt namelijk zelf aan de hand van je leeftijd en/of jouw betaalgeschiedenis of zij jouw bestelling willen voorschieten.
Wel hebben wij nog andere veilige betaalmethoden waarmee je kunt betalen, zoals PayPal en creditcard. Bij deze twee betaalmogelijkheden krijg je er een gratis aankoopverzekering bij. Het aanmaken van een PayPal account is heel simpel en geheel gratis. Meer informatie over PayPal vind je hier.
Ik heb geen bestelbevestiging (of verzendbevestiging) ontvangen, wat nu?
Normaal gesproken wordt de bestelbevestiging direct na jouw betaling per mail verstuurd. Heb je de bestelbevestiging na een uur nog niet ontvangen? Misschien is onze mail dan in jouw spam mailbox beland. Zo niet, stuur ons dan een mailtje naar info@missaspiration.nl. Dan sturen wij jou de bestelbevestiging nogmaals. Let op: gebruik wel hetzelfde e-mail adres als dat je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen.
Wanneer kan ik mijn Miss Aspiration tas verwachten?
Wij hanteren een levertijd van 1-3 werkdagen. Op het moment dat wij jouw bestelling verzonden hebben, ontvang je een verzendbevestiging per mail met de track en trace code.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen na de verwachte levertijd. Wat nu?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling volgen met de track en trace code via de website van DHL of bpost.
Volgens de track and trace is mijn bestelling aangekomen, maar ik heb nog niets ontvangen...
Er zit soms enige vertraging in het track and trace proces van DHL of bpost. Het kan daarom zijn dat je pakket in het systeem al op bezorgd staat maar je nog niets hebt ontvangen. Wacht nog even af. Is je pakket er na 2 dagen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij zullen dan een onderzoek starten bij de verzendmaatschappij. Wij gaan uit van de resultaten van het onderzoek.
Kan ik mijn bestelling nog retourneren?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Meer informatie over retourneren vind je hier